ŠTATISTIKA PRAKTICKY (NIELEN) V ZÁVEREČNÝCH PRÁCACH
BIBLIOGRAFIA
- ALMAŠIOVÁ, A. & KOHÚTOVÁ, K. (2016). Štatistické spracovanie dát sociálneho výskumu v programe SPSS. Ružomberok: Verbum.
- ČÁP, J. & BOSCHEK, P. (1994). Dotazník na zisťovanie spôsobu výchovy v rodine. Psychodiagnostika, Bratislava.
- COHEN, J. (1994). The Earth is around (p < 0,05). American Psychologist. 49, 997–1003.
- COOLICAN, H. (2014). Research methods and Statistics in Psychology. 6th ed. East Sussex: Psychology Press.
- DANCEY, CH., REIDY, J. (2011). Statistics without Maths for Psychology. 5th ed. Harlow Essex: Pearson Education Limited.
- FERJENČÍK, J. (2000). Úvod do metodológie psychologického výskumu. Praha: Portál.
- FERJENČÍK, J. (2009). Základy štatistických metód v sociálnych vedách. Košice: UPJŠ.
- GAVORA, P. a kol. (2010). Elektronická učebnica pedagogického výskumu. (online). Bratislava: UK.
- HALAMA, P. (2011). Princípy psychologickej diagnostiky. Trnava: Trnavská univerzita, FF.
- HAVRLENTOVÁ, D. (2015). Ako písať a prezentovať záverečné práce. Trnava: UCM.
- HOWELL, D.C. (2010). Statistical Methods for Psychology. Belmont: Wadsworth Cengage Learning.
- KELLEY, P. (2016). Documents that Changed the World: Sir Ronald Fisher defines ‘statistical significance,’ 1925. UW NEWS. Získané 12. novembra 2019 z: https://www.washington.edu/news/2016/12/21/documents-that-changed-the-world-sir-ronald-fisher-defines-statistical-significance-1925/
- LAJČIAKOVÁ, P. & TABAČKOVÁ, K. (2010). Ako spracovať výskum. Manuál pre študentov psychológie. Ružomberok: Verbum.
- MCQUEEN, R. & KNUSSEN, CH. (2013). Introduction to Research Methods and Statistics in Psychology: A practical guide for the undergraduate researcher. 2nd ed. Harlow Essex: Pearson Education Limited.
- RIMARČÍK, M. (2007). Statistika pre prax. Vydanie nákladom vlastným.
- RITOMSKÝ, A. (2004). Metodológia sociálnopsychologického výskumu. In: KOLLÁRIK, T. a kol. (Eds.), Sociálna psychológia. Bratislava: UK (s. 53–72).
- RABUŠIC, L., SOUKUP, P., MAREŠ, P. (2019). Statistická analýza sociálněvědních dat (prostřednictvím SPSS). Masarykova univerzita.
- RAJČÁNI, J., KAČMÁR, P., BAVOĽÁR, J. a kol. (2024). Štatistika pre reprodukovateľný výskum v spoločenských vedách. Bratislava: UK.
- RUISEL, I. & HALAMA, P. (2007). NEO – päťfaktorový osobnostný inventár. 1. slovenské vydanie. Praha: Testcentrum-Hogrefe.
- ŘEHÁK, J. (1978). K pojmu „reprezentativita“ v sociologických výzkumech. Sociologický časopis. 14(5), s. 489–507.
- ŘÍČAN, P. (1980). Úvod do psychometrie. Bratislava: Psychodiagnostické a Didaktické Testy. Druhé vydanie.
- SOLLÁR, T. & RITOMSKÝ, A. (2002). Aplikácia štatistiky v sociálnom výskume. Nitra: UKF, 155 s., ISBN: 80-8050-508-2.
- TOMŠÍK, R. (2017). Kvantitatívny výskum v pedagogických vedách. Úvod do metodológie a štatistického spracovania. Nitra: UKF, 508 s.
- URBÁNEK, T. (2002). Základy psychometriky. Brno: Masarykova univerzita.
- URBÁNEK, T., DENGLEROVÁ, D. & ŠIRŮČEK, J. (2011). Psychometrika. Měření v psychologii. Praha: Portál.
- WALKER, I. (2010). Výzkumné metody a statistika. Praha: Grada Publishing.