Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Námestie J. Herdu 577/2

917 01 Trnava

+421 33 5565 221

Sekretariát

Metodická príručka vysokoškolského učiteľstva pre prácu so študentstvom so špecifickými potrebami

Literatúra

BELKOVÁ, V. 2015. Vytváranie inkluzívneho vzdelávacieho prostredia v podmienkach vysokej školy. In Edukácia, roč. 1 č. 1, 1339-8725, s. 20-26.

BELIKOVÁ, V. – ZELENÁ, H. – BABULICOVÁ, Z. 2012. Špecifiká integrácie študentov so špecifickými edukačnými potrebami na vysokej škole. In GRANT journal, roč. 1 HAPALOVÁ, M. 2018. Inklúzia ako filozofia, ktorá ovplyvňuje každé dieťa. In: Učiteľské noviny [online] 2018, [cit. 2020-10-28]. Dostupné na: https://www.ucn.sk/vzdelavanie/inkluzia-ako-filozofia-ktora-ovplyvnuje-kazde-dietač. 1 ISSN 1805-062X, 1805-0638 (online), ETTN 072-11-00002-09-4, s. 6-10

LOPÚCHOVÁ, J. – KRAJČÍ, P. 2014. Teória a výskum digitálnych a asistenčných technológií v inkluzívnej špeciálnej pedagogike. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostrave, 2014. ISBN 978-80-7464-675-1.

LOPÚCHOVÁ, J. a kol. 2016. Stratégie vzdelávania študentov so špecifickými potrebami na vysokých školách. Bratislava: Univerzita Komenského, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-89726-93.

Metodické usmernenie MŠVVŠ SR pre vytváranie podmienok na podporu študentov so špecifickými potrebami na vysokých školách z roku 2021

Vyhláška MŠVVŠ SR č. 458/2012 Z. z. o minimálnych nárokoch študenta so špecifickými potrebami

Zákon č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov

ZELINKOVÁ, O. 2010. Cizí jazyky a specifické poruchy učení. Praha: Tobiáš. 978-80-731-1022-2.